Doctor finance logo

סקירת שוק מט”ח 10-15/01/11

יורו דולר-גרף שבועי
ניתן לראות שהשבוע הראשון בשנה החדשה נפתח בנר מרבוזו גדול ואדום,כאשר השאלה הנשאלת האם זהו בסימן להתחזקות הדולר השנה .כרגע רמת ה-1.3 נשברה והרמה 1.2440 נראית כיעד הבא של המחיר.

פאונד דולר-גרף שבועי

המחיר עדיין לא מצליח לשבור את רמת התמיכה     1.53והדשדוש באזור זה נמשך.כרגע המחיר נמצא באזור הדובי של הבולינגר(בין הרצועה התחתונה לבין הממוצע הנע)אך ניתן לראות שהרצועות הבולינגר אופקיות ודבר זה מרמז על כל שברזולוציית זמן זו התנודתיות בזמן הקרוב לא תשתנה בהרבה ולכן המהלכים יישארו ביןהרצועות דהיינו בטווחים הקיימים.

דולר ין-גרף שבועי
פריצת המחיר את רמת ה-84.50 תיצור פעם ראשונה מאז תחילת מהלך הירידות,מבנה מחירים עולה(סידרה של שפלים ושיאים עולים)אשר אמור לייצר מהלך לעבר רמת ה-88.

אוסטרלי דולר-גרף שבועי
פריצת המחיר את רמת ה-1.2 תיקח את האוסטרלי כעוד 700 פיפס כלפי מעלה.אך כרגע מסתמנת אתנחתא בעליות ושבירת המחיר את רמת ה-0.9550 תוריד אותו לעבר רמת ה-0.890.

זהב-גרף שבועי
המחיר הגיע פעם שלישית לרמת ה-1425 ולא יכל לה,המהלך הביא את המחיר לפול בק לשפה התחתונה של התעלה המתרחבת(מקוטע כחול)ונראה בלתי נמנע המהלך לתיקון בין שליש לשני שליש של המהלך העולה (כלוא בתעלה העולה),דהיינו 1327-1262,מהלך התיקון יכול להיות אף עמוק יותר בשבירת השפה התחתונה של התעלה העולה הגדולה(מקוטע ירוק).

S&P –גרף שבועי
רמת ה-1230 נפרצה לא בשאון גדול.אפשר לראות שהמחזורים אינם גדלים במקביל למהלך העליות,אך כל עוד אין סימן להיפוך המגמה היעד הוא רמת ה-1425.(מעניין,המספר הזה מופיע גם בזהב).

הסקירה באדיבות: Real-Forex למסחר אמין במט”ח

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!