Doctor finance logo

איתור כספים אבודים: יש פתרון

איתור כספים אבודים

לא תמיד קל להרוויח כסף ולשמור עליו. ישנן דרכים רבות להפסיד את הכסף שהרווחתם בעבודה קשה. במאמר זה, נסקור כמה מהדברים הנפוצים ביותר ונעניק טיפים בנוגע למה עליכם לעשות כדי למזער את הסיכוי לאבד את כספכם, לצד דרכים עבור איתור כספים אבודים. זכרו, הצעד הראשון הוא להבין מדוע אתם מפסידים כסף. השלב השני הוא לנקוט בפעולה על מה שלמדתם.

 

מהן הדרכים לאיתור כספים אבודים?

 

ישנן דרכים רבות למצוא כספים אבודים. דרך אחת היא להשתמש בשירות מקוון שיחפש את הכספים לפי שם, מספר חשבון או מאפיינים מזהים אחרים. דרך נוספת היא להשתמש בבקשת צ’ק נייר ולהגיש אותה לבנק. אם אתם מנסים למצוא כספים אבודים שהועברו באופן אלקטרוני, אולי תנסו לפנות לחברה שממנה הועבר הכסף או לחברה שאליה הועבר הכסף ולשאול אותם אם הם יכולים לעזור לכם לאתר אותו. היום קיימים מגוון שירותים שניתן להשתמש בהם.

 

כיצד ניתן לאתר כספים אבודים היום?

 

אתם יכולים לנסות למצוא את כספכם האבוד בעצמכם או לחסוך זמן יקר ולשכור את שירותיה של חברה מקצועית שתעשה זאת עבורכם. לדוגמה, אם אתם חוששים שאולי הכרטיס שלכם נגנב ואתם רוצים לעקוב בחשבון הבנק שלכם אחר כל פעילות אשר נראית לכם חשודה, איתור כספים אבודים יכול לסייע לכם לגלות מה מתרחש ולעקוב אחר ההתקדמות.

 

מזערו את הסיכויים לאבד את כספכם

 

ישנן דרכים רבות למזער את הסיכוי להפסיד כסף. הדרך הראשונה היא להיות זהירים עם ההשקעות שלכם. אם אתם לא בטוחים לגבי חברה או מניה כלשהי ואתם מרגישים שהסיכון גבוה מדי, אז אל תשקיעו בהן. דרך נוספת היא להיות בעלי תיק השקעות מגוון. המשמעות היא שכדאי שיהיו לכם סוגים שונים של מניות ואג”ח בתיק שלכם, כך שאם אחת תרד, השנייה יכולה לעלות ולהיפך – אל תשימו את כל הביצים בסל אחד. הדרך השלישית היא לגוון את הנכסים שלכם. לדוגמה, אם אתם משקיעים במניות ובאג”ח אז מאוד מומלץ גם להשקיע בנדל”ן וסחורות כמו זהב כי הם בדרך כלל לא יורדים באותה תדירות כמו מניות או אג”ח ונותרים די יציבים לאורך הזמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!